Gäsp, sova redan?

Klockan är bara åtta 20:09 och jag är så trött att det svider i ögonen.. Tror nog att det blir att slå hornen i båset och lägga sig snart.. eller typ nu.

Har stora planer inför morgondagen, om vädret tillåter ska jag ta med missepissen (katten..) ut för en höstfotografering medan det ändå finns några höstlöv kvar! Får tvinga med min man också, lite lättare att ta kort då. Ska försöka piffa upp mig själv lite också, så jag får några bilder till en ny header. Min fina Bella ska hjälpa mig att städa upp med designen här, just nu får det ju bara vara såhär tråkigt som en standardmall. Jag kan verkligen inte sånt här med koder osv!!
Aja, får väl se om man kan muppa sig ut får några kort imorgon :)
Sova var det. Yes, Natti!
Mysak, katten som ska få bli fotomodell imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0