Oslo airport!

Tjosan! Sitter nu på flygplatsen och ska snart gå ombord. Det är nämligen dags för en resa till min kära pappa som bor i Malmö. Det tar sån jäkla tid när man tar bussen så jag tar flyget till Köpenhamn och sen flyttfågel till Malmö, det tar 1,5 timme istället för 8 timmar med buss, sååå värt! Kostar lika mycket om man bokar i god tid. Jag är så sjukt flygrädd och har sömnproblem sedan innan, så 5 timmar sömn på 48 timmar. Det är inte riktigt min grej. Som plåster på såret unnar jag mig en öl och en snus! <3



Kommentarer
isabella

hahahahah tog du flyttfågel?? :D

Svar: jag skulle skriva tunnelbana :D men så blev det flyttfågel i mobilen hahah -:D
Johanna Katarina Odefjord

2012-11-08 @ 00:56:00
URL: http://isabellaevita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0